Udtalelser

Udtalelser

Ole Momsen, CEO og Speciallæge i plastikkirurgi hos AROS Privathospital10. August 2017

På anbefaling fra en samarbejdspartner kontaktede vi Jagusia Maniecka fra designboks i efteråret 2014. Motivationen var en fornemmelse af at vi var for usynlige på de Sociale medier.

Designboks udarbejdede en dybdegående rapport, hvori problemerne med vores eksisterende online løsninger blev perspektiveret. Rapporten viste os tydeligt, at vi havde behov for at bryde vores hjemmeside helt om for at optimere vores Google eksponering.

I foråret 2015 leverede Designboks et gennemarbejdet koncept, der omfattede alle facetter af vores nye digitale strategi. Vi modtog designoplæg og implementeringsplan på vores nye webside, oplæg til stil og tone på egne billeder, facebook, instagram samt SEO-optimeringsplan.

Målsætningen var at give os en levende og professionel digital eksponering, der inkluderede alle relevante medier - og gjorde os i stand til at nå vores målgruppe.
Resultatet er imponerende. Knapt 2 år efter lancering af vore nye løsninger har vi realiseret en stigning i vores besøgstal på 40%. De besøgende er kvalitativt bedre end tidligere - målt ud fra antallet af sidevisninger og tid pr. besøg.

Tidligere brugte vi pæne summer på Google Adwords for at tiltrække de besøgende til vores website. I dag bruger vi ikke penge på Adwords. Investeringen i den rigtige teknologi og den rette søgemaskine¬optimering, forenet med godt indhold, samt eksekvering af den af Designboks anviste aktivitet på de sociale medier - har "givet pote".

Det skal også nævnes at det nu er blevet simpelt og hurtigt for vores klinikker at opdatere websiden. (www.arosph.dk)

Vi oplever Designboks herunder Jagusia Maniecka som en seriøs, professionel og dybt engageret partner. Hun har en solid, altid opdateret indsigt i digital markedsføring og informerer os løbende om nye tiltag inden for den digitale verden. Jagusia har i øvrigt en særlig evne til at "holde os i ørerne" mht. at levere det nødvendige grundmateriale til hendes markedsføringstiltag. Vi føler os trygge ved Designboks og giver hermed vores absolut bedste anbefalinger.

Betinna Ehling - Marketing / Novax12. Maj 2012

Løsningen har givet os mere kvalificeret trafik og markant flere henvendelser fra hjemmesiden.

I 2011 udviklede Designboks en ny hjemmesideløsning til NOVAX. Igennem hele forløbet har vi været meget tilfredse med vores samarbejde: Designboks har fra første færd forstået opgaven - og os. De har udfordret, den måde vi tænker hjemmesideløsninger på, og vi har fået et veldesignet og konceptuelt stærkt slutresultat, der har givet os mere kvalificeret trafik og markant flere henvendelser fra hjemmesiden.
 
Designboks er fortsat en tæt sparringspartner i den videre udvikling af vores online platform. Både i denne proces og i selve udviklingsprocessen er det en fornøjelse at alle forespørgsler og spørgsmål er blevet lynhurtigt besvaret og håndteret. Det gør, at man som virksomhed føler sig tryg og overbevist om, at ethvert problem hurtigt vil blive løst på mest kvalificerede vis.

Lise Bering, VILA Marketing 16. Februar 2011

Vores besøgstal er steget fra 3000  til 5000-7000 unikke besøgende pr. dag.

"Vi har siden foråret 2010 haft den fornøjelse at arbejde sammen med Designboks i forbindelse med etablering, vedligeholdelse og udvikling af vores brandsite; www.vila.dk samt vores presselink; press.vila.dk.
 
Vi har i hele perioden følt os og føler os til stadighed helt trygge ved samarbejdet med Jagusia i hendes egenskab af projektleder og designer. Jagusia arbejder struktureret og effektivt og i hele fasen fra idé til udvikling udviser Jagusia et enormt engagement.
 
Et eksempel på Jagusias engagement kunne være:

En sen eftermiddag stiller vi Jagusia en opgave vedr. vores website. Vi ønsker en ny feature med nye brugerfunktioner. Jagusia lytter ihærdigt og stiller os mange uddybende spørgsmål. Man kan fornemme, at hun allerede er i gang med at vurdere navigation og brugervenligheden. Hun bruger en del fagudtryk men oversætter dem løbende for os. Jagusia lover, at hun vil se på vores forespørgsel i løbet af de nærmeste dage.
 
Men næste morgen, når vi åbner vores mailboks, har Jagusia allerede sendt os et forslag med de nye features og layout forslag. Hun har løst opgaven før aftalt tid og med et engagement og en perfektion, der ligger langt over vores forventninger.
 
Det skal nævnes, at begge løsninger, som samarbejdet har affødt, er blevet udført til fastsat tid og budget og med output over niveau i forhold til det der blev aftalt ved start. Både vila.dk og press.vila.dk er blevet modtaget af brugerne med meget stor tilfredshed og på vila.dk har vi pt. omkring 3000 daglige brugere."

Søren Jensen, Udviklingschef hos Brødrene A & O Johansen A/S27. januar 2011

Vores AO App har vundet E-handelsprisen 2012.

"Jeg har siden 2003 arbejdet sammen med Jagusia og hos Brødrene A & O Johansen A/S, har vi kontinuerligt anvendt hende som leverandør/ekstern konsulent.
 
Arbejdsgangen er som oftest, at Jagusia tager afsæt i nogle få linjers kravspec og tilhørende skitser, og derfra på egen hånd udarbejder et færdigt design.
 
Designboks besidder en stor evne til hurtigt at opnå domæneviden, og sætte sig ind i de forretningsmæssige perspektiver i det projekt hun arbejder på. Derudover fører hun musen med sikker hånd, så det endelige resultat er både gennemarbejdet, gennemtænkt - og afleveret i henhold til både tidsplan og budget.
 
Især evnen til at udfordre det idéoplæg vi kommer med, og derigennem at forbedre den endelige løsning, sætter vi pris på.
 
Jeg vil derfor godt anbefale både Jagusia og Designboks, til en hvilket som helst virksomhed, der står og mangler en dygtig designer og projektleder med konceptuel/kommerciel indsigt."